söndag 10 april 2011

Har suttit och gjort en ny header men jag blev inte nöjd så byter inte. Får ha den gamla så länge : ) Har jobbat 10-13.30. Har haft en silverkurs och en knattekurs. Det gick bra och barnen var hyfsat lugna :D Mamma och jag hade även stallet själva idag, gick kanon, det var skönt att hon mockat alla boxarna medans jag jobbade. Så hade bara hönät, kraftfodret och vatten att fixa. Skulle kört ett snabbjobb med Raffe men när han kom in från hagen hade han en böjsko så det blev inget snabbjobb. Han är inte den lättaste att sko, han är som ett moster ; ( Men jag hade Bernard på bandet och det gick bra : ) Nita hade gjort sig illa i hagen men det var inget allvarligt som tur var !

Nu ska jag snart duscha och sedan förbereda inför morgondagen, sen städa lite och sen sova : )
Lyckades med att få en spricka i en tand med idag, det är inte bra att få en massa smällar : (

Kram ffeliciaH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar