onsdag 16 december 2009

Julafton och sön är kul =)




Snart är det fredag och då är det julafton med tjejorna, kul =D Har köpt julskinka, ost och julmust som jag ska ha med mig. Olivia ska ta med sig köttbullar, potatis och julgodis. Jonna ska ta med sig sin mat för hon har lite special. Tova som vi ska vara hos fixar ägg, revben och nått mer som jag inte kommer ihåg. Jag har fixat alla deras paket och jag hoppas de kommer att gilla dem =) Igår köpte jag också Kevins och Pontus present, helknäppa var de men skitsamma, de bryr sig inte =). När jag var ute med Znobben så fastnade det jättemycket snö i hans päls x)….. Imån ska jag packa allt och klä granen som jag ska ha med mig… hahahha, OMG vi är helknäppa =) Nu ska jag redigera foton, göra läxor och sova =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar