måndag 14 december 2009

VILL HA FREDAG :D





skola idag, det var inte kul dirket =/, men man måste ju gå. föst hade vi sveknska men vå lärare fick inte igång filmen så det blev en hel lektion utan att göra något x) chill =) efter det idrott, badminton(stavning??) =) sen lunch, jag åt gröt=) efter lunchen hade vi NO och engelska, på NO:on byggde Felicia, Oscar, Gustav och jag vårat sjukhus som vi har skrivit om =) och på engelska tittade vi på en tråkig film från 18.talet eller nåt, haha X) Efter skolan gick jag inte till stan för att köpa julklappar till mina tjejer som jag ska har julafton med på fredgan... =) och de var så klar Jonna, Oliva och Tova, dom bäta i världen som allitid finns för en =) VILL HA FREDAG =D

Olivia är bäst för hn gav mig en Pattinson planch idag oxå =O <333






bara så att alla vet så orkar jag inte rätta stavfel .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar