måndag 2 augusti 2010

Livet flyter på

Åren går, Månaderna går, Veckorna går, Dagarna går, Timmarna går, Minuterna går, Sekunderna går ... Liver flyter helt enkelt på.. Det går för snabbt man hinner inte med att leva, man hinner inte med det man ska hinna med, så liv levet innan det tar slut...

Idag vaknade jag vid tio tiden, elr jag snarare blev väckt. Sen fodrade jag hästarna, fixade mig och sen kom Li hit på besök, hon har inte varit nere på några år, jag sa inte så mycket med det var riktigt kul att träffa henne, för jag var ju så liten när hon brukade vara hos moster och jocke. Körde Rafir sista gången nu innan starten på onsdag, han känderbra, men han tappade en sko vilket int evar speciellt bra... Körde även Senita idag, men tunga booths och kortare käk, hon sprang bättre en vad hon gjort tidigare :)

Nä nu orkar jag inte skriva mer och jag orkar verkligen inte rätta alla stavfelen ;)

Kram Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar