fredag 6 augusti 2010

Finner inga ord

Jag finner inga ord till onsdagen, då Rafir och jag var och tävlade. Eller jo kanske, underbar :) Rafir var helt underbar i onsdags och han sänkte sig 9 sekunder sen kvalet i Kalmar den 25/7 på 2.53, jag är riktigt stolt över honom :D I första loppet fick vi inte någon jätte bra start då han inte riktigt ville gå fram till startbilen. I andra loppet gick han fram ordentiligt och vi var snabba ut men då blev det omstart, och när vi gjorde om det så låg vi bäst till av alla men då fick han för sig att ''skita'', så vi gled bakåt, men det var inte hans fel, men jag är riktigt nöjd med honom :D Nästa start blir också på Tingsryd, men då blir det vanlig voltstart.. Innan så blir det full träning och hoppas på att han ska gå änu bättre, eller i alla fall lika bra :D

Och som vanligt rättar jag inga stavfel ;)

Kram Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar