torsdag 7 oktober 2010

Det är ett skämt ..

Jag och mitt lovande om att jag ska blogga mer, hahaha, det är den största lögn jag någonsin hittat på. Men man kan ju alltid försöka..

Allt går mycket bra med mina små hästar och jag har tävlat på med Rafir och fått tre fina placeringar och även en hel del rekord sänkningar. Men denna säsongen är bara en ’’upplärnings säsong’’ så han lär sig vad allt handlar om. Senita har tränat på bra men nu ska hon få lite vila, det blir kval med henne till våren.


Idag den 7/10 blev det skola för min del efter att ha varit sjuk i några dagar. Segt, men man vill ju inte missa för mycket. Efter det blev det att dra in till stan, är inte där allt för ofta. Efter mammas tjat om att jag ska köpa lite nya och framför allt varmare kläder. Att gå på stan och handla själv är inte min grej direkt men som tur var så följde Tova men en stund. Sitter nu hemma och planerar vad jag ska göra under min idrotts timme i morgon, jag har verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på.

Ha det bra tills nästa gång det kommer ett inlägg, för det kan ju dröja ett tag som ni vet .
Kram ffeliciaH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar