söndag 6 mars 2011

Min dator har varit sönder ett tag men nu efter mycket om och men verkar den funka igen ! Så nu blir det att blogg lite efter en kort paus. Jag försöker ju hålla mitt löft men det är inte det lättaste. Det har hänt en massa saker sedan jag sista var här inne och kollade. Bland annat ..

- En natt på akuten pga att jag trillat av raffe, det visade sig några dagar senare att jag hade en spricka i handen. Ajajjaaj !!
- Senita och Rafir tränar på förutom nu när jag inte kan köra.
- Gymnaievalet är klart, och själv undrar jag vad fan jag nu gjort ;)
- Jag har börjat jobba igen efter lite jul uppehåll.
Och självklart har det hänt en massa andra grejer, men mitt minne är kanske inte det bästa…..
Trött på det mesta nu så inga stavfel eller felskrivningar är rättade ikväll ;)

Kram ffeliciaH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar