onsdag 23 mars 2011

Tydligen var ni inte riktigt snälla igår, för det kom inget mer blogg inlägg .. Nääädå, var bara det att det tog längre tid med städningen än väntat. Städade nästan ända fram till nio och efter det fixade jag Znobben.

Idag efter skolan mätte jag Senita på ATG-Kliniken, det kostade 850 kr helt sjuk för ett arbete på 2 min. Mätmännen skulle ha 500kr och veterinären skulle ha 350kr för en signatur, hon tittade inte ens på Nita :S Konstigt !!! Men i alla fall så gick det bra förutom att jag glömde att man skulle ha passet med sig så vi fick åka hem till moster och Jocke och hämta det. Efter mätningen fikade vi sen så körde jag Senita i skogen och lite snabbare på banan. Skönt att ha så bra träningsmöjligheter.

Nu har jag bakat syltkakor. Ska slänga mig i duschen en snabbis och sen kolla på Grey’s Anatomy :D


kram ffeliciaH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar